Købsbetingelser

Generelt 

Webstedet strnordic.dk er STR Nordics (business ID 2342164-1) hjemmeside, hvor vi sælger produkter til private kunder, der er over 18 år gamle, i Danmark. Vi forbeholder os ret til at ændre priser, levering og vilkår.

Vi kan kontaktes på kundeservice@strnordic.dk.

Leveringstid

Produkter vil blive leveret inden for to uger efter bestilling. Hvis produkter betales forud, er leveringstiden som regel omkring en uge. 

Abonnement

Bestillinger er abonnementer. I fremtiden vil du modtage et nyt produkt, i henhold til det tidspunkt der er beskrevet i ordrebekræftelsen.

Du kan til enhver tid ændre tiden mellem leveringer for dit abonnement. Kontakt venligst kundeservice.

Abonnementet er gyldigt på ubestemt tid, indtil du afbestiller abonnementet eller returnerer produktet. Abonnementer kan afbestilles når som helst ved at kontakte kundeservice. 

Bestillinger

Produkter er som regel afleveret til dit hjem, hvor du får dem direkte i din postkasse. 

Et flertal af produkterne sendes som separate pakker. Hvis du har bestilt mere end et produkt, vil du sandsynligvis modtage flere forsendelser. 

Bestilling

Behandling af en ordre
Ordrer bliver behandlet, efter vi modtager dem. Hvis vi bemærker et problem med bestillingen, kan vi annullere den. 

Ordrebekræftelse
Du vil modtage en ordrebekræftelse i din e-mail efter bestilling. Ordrebekræftelsen indeholder oplysninger om betaling for ordren, priser og leveringer i fremtiden. 

Returvarer

Du har altid ret til at returnere et produkt inden for 14 dage efter modtagelse. Du kan returnere et uåbnet, ubrugt og salgbart produkt, som kun koster dig portoen. Kunden betaler selv returfragten. Vi modtager ikke returvarer, der er sendt med Modtager betaler.

Hvis du ønsker at returnere et produkt, så kontakt venligst kundeservice for yderligere instruktioner.

Du kan altid returnere beskadigede eller fejlleverede produkter. Hvis du modtager et forkert produkt, så kontakt venligst kundeservice først, og fortæl, hvad der er galt med forsendelsen.

Ændringer i prisfastsættelsen

STR Nordic forbeholder sig ret til at ændre priser og levering. Vi skal informere kunder om dette separat. Kunder har ret til at afbestille deres abonnement.

Kundeservice

Du kan godt kontakte kundeservice med alle spørgsmål angående vores butik og med dine kundeoplysninger. Send os en e-mail på kundeservice@strnordic.dk. Vi besvarer din e-mail inden næste arbejdsdag, medmindre vores tjenester er optaget. 

Problematiske situationer

Produktet er udsolgt
Nogle gange er det muligt, at et produkt er udsolgt på grund af stor efterspørgsel eller på grund af forsendelsesproblemer. Vi informerer dig via e-mail, hvis der er en væsentlig forsinkelse i forsendelsen af et produkt. 

Defekt eller forkert produkt
Hvis du har modtaget enten et defekt eller forkert produkt, så kontakt venligst vores kundeservice. Hvis du sender en e-mail, bedes du vedhæfte et billede af produktet og batchnummeret. 

Konfliktløsning
Hvis vi er uenige eller har en konflikt om betaling, forsendelse eller produkter, vil vi gerne løse situationen. Hvis ikke vi kan finde en løsning på konflikten, kan du kontakte Forbrugerrådet (forbrug.dk). Hvis det ikke løser problemet, er det muligt at sende sagen til Forbrugerklagenævnet  (https://www.forbrug.dk/klagemuligheder/) for en løsning. 

Vi dækker ikke advokatomkostninger, fordi ovenstående kontorer hjælper med at løse konflikter.

Meddelelser

Opdatering af vilkår
Vi opdaterer vores vilkår, når der er brug for det: Når vi bemærker, at noget mangler, vi tilføjer noget eller ændrer vores metoder. Nederst på siden står der, hvornår vilkårene sidst er blevet opdateret. 

Opdateret 01.01.2021

Ofte stillede spørgsmål

Vil alle bestilte produkter være anført i den samme ordrebekræftelse?
Du får en separat ordrebekræftelse til hvert bestilt produkt. 

Bliver produkterne pakket separat?
Vi ønsker at levere vores produkter så nemt som muligt direkte til vores kunders hjem. 

Hvordan betaler jeg for produkter?
En faktura er inkluderet i forsendelsen af normale produkter. Du kan bruge fakturaen til at betale.

Hvornår ankommer min ordre?
Normalt ankommer dit produkt inden for to uger efter din bestilling. 

Kan jeg spore min ordre?
Vi sender alle ordrer via almindelig post, og de kan derfor ikke spores.

Hvordan kan jeg ændre forfaldsdatoen på fakturaen?
Kontakt venligst kundeservice.